Hej då

 
Ringde nyss Elgiganten för att fråga om dem visste vad som har hänt med mig dator samt om det var värt att åka in för att reparera den. Tydligen så har hårddisken kraschat vilket suger. De ända jag är lite ledsen över är att alla bilder som blivit redigerade nu försvinner, dock har jag lagt upp dem flesta på bloggen så så dåligt är den inte men ändå.
 
Ska försöka hitta en ny dator så snart så möjligt. Vill inte förlita mig på Mac:en helt då den inte är min utan skolans. Vill ha en dator som är min haha. Jag tror dock att jag kommer köpa den i slutet av trean men man vet inte om jag faktist kommer gå klart heller. Planerar att gå klart i alla fall. 
 
Får säga farväl till min första dator som har bjudit på en himla massa problem men mest glädje haha. Låter som att någon har dött och för mig känns det lite som att min dator har gjort de. Visste ni att jag började blogga med den datorn och har gjort de ända tills nu. Sitter ändå med ett leende på läpparna samt inga tårar rinnandes. Jag är ändå glad då jag fotfarande HAR MIN KAMERA. Den är inte hel utan photoshop men kameran finns kvar.
 
Kommer säkert skratta åt detta om ett år haha.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: