Ms. Klantig

Ms.Klantig sitter och skriver just nu.

Denna dag började med sovmorgon sen skola, svenska lektion, lunch och matte. Sen blev det att ta bussen hem och vila lite. Så skönt med en kort dag! Sedan satte jag mig vid datorn och kom på att jag har köpt ett par nya nagellack som jag ville ta kort på och visa er, så går och hämtar dem i mitt rum. Dum som jag är så lägger jag nagellacken på min syrras säng ( 7 st) där en av dem spricker. SUPER!!! Bajs bajs bajs så duktigt. ÅÅÅÅÅ!!! Rosa nagellack gillar mig inte. Så där stod jag och försökte få bort det med aceton haha. Jag har ingen aning om det finns ett bättre sätt att få bort nagellack från tyg. Mabye?? Nu syns det knappt.

 

När jag ska ta kort på nagellacken efter att incidenten skett så smäller dörren igen. Okej tänker säkert ni, öppna den bara. Nej så enkelt är det inte för vi har nya dörrar (på övervåningen) och har inga handtag till dem. Duktig jag är, nu har jag låst in mig själv. Klurade på hur jag skulle komma ut då jag inte ville stå och skrika att jag blivit inlåst så tog en sax och lekte att jag var en spion som skulle bryta sig in ( eller ut) och BAMMM så var jag ute. Lol lekte inte alls att jag var spion men ni fattar ;)

 Mina händer blev ju helt rosa men syns inte så mycket.
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: