Vart kan jag vara nu då?

Åhhå vad jobbigt, skrev ett inlägg nyss men interneten här är lite jobbig då bara en person kan vara uppkopplad och om flera är så stängs den av vilket just hände.

Men vill bara säga att jag (som tidigare sagt) att jag är bortrest och inte kommer kunna göra klart julkalendern. Vill de men känner nu att jag inte kommer hinna. Men i alla fall så är jag i Chile just nu. Känns inte som de men det kommer det nog göra när jag besökt deras stränder haha. I dont know why.

Till andra köttbullar, jag känner att min spanska är super seg och jobbig haha. De ända orden jag fått ut ur min mun är
- Muy bien
- Si/no

Tror nog att jag har sagt lite till men kommer verkligen inte på resten nu haha.

 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: