Gamla bilder

Hej hej. Är ganska sur på vårt internet här hemma just nu för det bestämde sig för att lägga av precis när jag laddar upp en video till bloggen. Nu behöver jag ladda om den i femtio minuter och lite till, jag måste sova så jag ber om ursäkt men lucka fyra får komma imorgon. Det kommer en lucka fem med så oroa er inte, sen ska jag även fixa detta med "hitta två fel" för vinnaren/arna har jag inte utsätt häller då jag tänkte göra de samtidigt som kalendern.
 
 
Måste säga en annan sak att jag glömde att jag även har en extern blixt i min kamera utrustning haha. Jag använde den medan jag fotade objektiven så glömde helt att ta kort på den. Men en sak jag nu lovat är att det skulle komma gamla bilder på mig så tada!
Jag då(Åvan):
Jag nu(Åvan):
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: