Thailand, snart kommer vi

 
 
Snart hörrni, snart far det iväg på en resa till. Har jag sagt det tidigare här kanske? Minns inte men säger det igen i så fall, vi ska till... Höll på att skriva Spanien (😂) men icke, till Thailand igen. Nu stannar vi där lite längre än sist. Ska bli riktigt skönt att få komma iväg och om inte att få vara ledig ett tag. Just nu känner jag mig oroligt trött men tror det beror mer på mörkret som täcker Sverige dessa dagar. 
 
 
 
 
Planerna i Thailand är inte lagda ännu. Tror mer på att vi tar det lugnt när vi kommer ner, sola och bada i några dagar och sen... ta det lugnt ännu mer, typ ta dagarna lite som dem kommer. Jag har lite planer i huvudet så som att fota mycket porträtt samt självporträtt. Öva, öva och öva. Vill bli bättre på den delen av fotandet. Vill även fota en del när solen går ner, det blir ju så fint! Önskar även att gå till vattenfallet vi var vid sist, åka till caféet/ restaurangen där man sitter och fikar men låtar fötterna hänga fritt i luften (super svårt att förklara men så mysigt ställe!) samt köpa pennor. Sist köpte jag pennor där nere som nu har tagit slut och som var otroligt bra + billiga😍. Önskar även att åka ut med båt för att snorkla bland fiskarna. Vill även försöka hitta något tempel att besöka. Sist försökte vi att hitta ett men vi lyckades missa alla. Även i Bangkok missade vi en massa tempel, hittade endast en men det var så fullt där inne så blev en vistelse på någon minut.
 
 
 
 
Frågade Kristofer ifall han har något han vill hitta på när vi är där. Som svar fick jag snorkla, bada, vandra, promenera varje kväll längst stranden samt dricka smoothies. Tycker det låter vettigt, lite samma föreställning som jag har. Fast hans största plan är nog att få mer färg än min pappa, haha. Eller åtminstone få mycket färg. Sist vi var där fick vi bara höra att vi gömt oss i skuggan typ. 😂
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: