Snart lyfter vi

-19 november 2019

54 minuter sedan jag slutade jobbet. Nu och en månad framöver blir det semester och ledighet. 😄Resfeber har många frågat ifall man har, nej det kan jag inte påstå fram tills alla frågat ihjäl sig, haha. Har försökt mitt yttersta att inte bli nervös, att inte tänka på hur jag mådde och kände förra gången vi flög till Thailand. Kunde inte bli klappad eller rörd på axeln, det fick kroppen att känna sig otrygg och instängd. Hade en tung känsla mot bröstkorgen och önskade bara att den långa flygresan skulle ticka förbi snabbt som bara den.

 

Just nu känns det som jag svalt något som täpper igen luftvägarna. Tankar kring hur det gick sist försöker man att inte tänka på men går inte att hindra, skit också. Hoppas att detta är typ ångest inför. Brukar få det när jag gosat mig in hemma för mycket och inte utsatt mig för nya grejer. Försöker samla mig, andas och tänka att det var för två år sedan. Imorgon är det en ny dag och nya tag! Det kommer gå bra, det gick ju alldeles utmärkt att åka till Spanien i somras. Varför ska denna resa vara annorlunda?

 

 
 

 

Ser hur som fram emot denna resa en massor. Skönt att komma iväg och få slappna av. Inga måsten utan bara göra det man känner för. Wiihoo!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: