Hello, its me

Nikon D5100 | Nikkor AF-S DX 18-105/3,5-5,6 G ED
 
Det var ett tag sedan sist. Har inte hänt så jätte mycket sedan dess så känner att det inte var någon ide för mig att skriva på le blogg. Har egentligen inget intressant att skriva om nu heller men kände att det var dags att ladda upp någonting, hehe. 
 
Sist jag skrev berättade jag att jag hade ont i foten. Fick ringa vårdcentralen efter en vecka utan att det hade blivit bättre. Väl där fick jag antiinflammatoriska tabletter. Dem har hjälpt lite antar jag men har fortfarande ont. Har inte tränat på två veckor tack vare det och jag håller på att bli galen, haha. Tränade dock i söndags och ska träna idag med, woop!! Får ta det lugnt dock.
 
Kommentarer
Josefine- Taekwondo, Motorcykel & Fotografi

Den sista var cool

Svar: Gracias :)
Jennifer Niirola

2015-12-09 | 19:27:58
URL: http://blub.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: