Nya nagellack!

Nikon D5100 | Nikkor AF-S DX 35/1,8 G
 
Coop där jag bor säljer nu billiga nagellack så va tvungen att passa på. 3 för 30 kr är ju ett bra pris men brukar ofta räkna med dålig hållbarhet på nagellacken som kostar runt den slanten. Till min förvåning kunde jag ha de svarta och vita nagellacken i 4-5 dagar utan att de lossnade. Jag har ju rätt många svarta, vita, oranga och rosa nagellack men dessa var matta så kände när jag stod där och funderade att jag behövde dessa, haha. Sen ska vi inte ens tala om hur ballt utseende det är på de gula och gröna nagellacket.
 
Kommentarer
♫♪ sandra

men snygga flaskor på de två första!

Svar: Riktigt coola tycker ja!
Jennifer Niirola

2015-04-19 | 13:05:11
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Julia

Vilka häftiga flaskor de är på den översta bilden! Härliga färger också! :)

2015-04-20 | 12:57:08
URL: http://juliandersons.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: