Filmer 2015

 
För ett tag sen hade jag tänkt att visa vilka filmen jag såg fram emot 2015 men publicerade aldrig de men tänkte göra de nu istället. Så alla ovan är filmer jag ser fram emot sjukt mycket. Dock finns det en del jag nu redan tittat på. 
 
Taken 3
| 7/10 | Tyckte den va bra men kommer inte ihåg vad det är som gör att den inte får högre poäng.
 
Home
| 4/10 | Den va rolig men mer inriktad för barn känner jag. 
 
Cinderella
| 6/10 | Den va bra och otroligt fin gjord men man vet redan handlingen vilket gjorde att den inte var så spännande.
 
Seventh Son
| 4/10 | Jag trode denna film skulle va mer spännande än va den var. Blev dessutom besviken på slutet då jag tyckte de va för lätt.
 
Fifty Shades of Grey
| 7/10 | Den var bra och tyckte om hur dem gjorde filmen. Dock tycker jag den missade vissa små detaljerna från boken.
 
Furious 7
| 9/10 | Filmen var bra gjord, spännande och mycket action vilket jag gillar. Fick en liten klump i halsen av slutet som va väldigt rörande.
 
Fury
| 5/10 | Jag har rätt blandade känslor om denna film. Trodde den skull handla om något annat men tyckte om den på ett sätt ändå. 
 
Into The Woods
| 2/10 | Tycker denna film va rätt dålig. Bra gjord men den förstörde lite av Cinderellas historia vilket gjorde mig så sjukt besviken. 
 
 
Vill även bara tillägga  att detta är mina åsikter så bara för att jag tycker att filmen va bra/ dåligt så kanske du inte tycker desamma ;) 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: