Mår bättre idag √

Idag mår jag så mycket bättre än igår. Blev nästan överlycklig när jag vaknade imorse och inte hade lika ont i halsen som jag hade igår. Är dock fortfarande snuvig men de går nog över snart. 
 
Vad har hänt idag då? Inget som är super speciellt. Känner att det börjar dra sig till kallare och mörkare tider. Passade på att fotade månen lite då man såg den så klart och de gick helt ok. Bilder på de kommer säkert upp imorgon. 
 
Ska gå och lägga mig nu så jag kan få välbehövlig energi inför imorgon. En lång dag har jag framför mig och me de klassrummet vi har dör man lite när man ska hem. Känns som att klassrummet inte har någon luft så energin vid dagens slut är inte alls på topp haha. 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: