Tried to photograph water

Hej hej hej på er. Trodde denna dag skulle vara super soppig och tråkig men har man en Emelie vid sin sida klarar man sig igenom de sista timmarna i skolan. 
 
För några dagar sedan tog jag kameran och försökte mig på att fotografera vattendroppar. Det var lite klurigt. Till nästa gång ska jag ta en burk med vatten och hänga en påse med ett litet hål i ovanför skålen som droppar vatten och fota på "valfri" plats. När jag tog dessa bilder stod jag i toan och fotade handfatet fyllt med vatten. Några ok bilder fick jag i alla fall vilket gör mig glad. 
 
Om jag känner för att dela med mig av flera bilder på dessa misslyckande vattendroppar så kommer dem antagligen på lördag eller något. VI FÅR SE ;) 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: