Ska sluta, lovar!

Här sitter jag och tröstäter för mina dumma val i livet. Så som att börja på ekonomi istället för att ta något jag tycker är kul. Jaa kan säga att det är gott. 
 
Är så sjukt less på mig själv, allt och alla. Har prov imorgon och borde plugga men känner inte för de då jag inte klarade ett annat prov som jag gjorde tidigare i veckan vilket bara gör mig sjukt ledsen och besviken. Fick dessutom fel prov som jag satt med i 40 minuter, när jag väl upptäkt att det var fel så fick jag de rätta provet att fortsätta med. Slutade med att jag inte hann klart med att svara på alla frågor. Är bara så sjukt sur. Har inte hunnit träna on le gym på hela veckan vilket suger då jag tycket att det är kul.
 
Ne nu ska jag fasiken sluta skriva depressiva inlägg. Jag har en kul blogg inte en klagodeppressivskolklagaandetröttpåskolaochfelvalgrejs blogg :) Vill dock att ni ska vera att även jag är människa och inte någon som sitter bakom en skärm med ett perfekt liv u know. Nu ska jag ta tag i plugget.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: