Irriterande men kul liten kub


Fick denna roliga men super irriterande grej som födelsedagspresent för ett tag sen. Man ska få den utvecklade delen(som i sista bilden) att se ut som en kub som i första bilden. Super jobbigt i början men riktigt kul.

Well hello. Denna vecka har varit och kommer fortsätta vara jobbig och stressig. Har haft ett prov i måndags, två prov idag och ett prov återstår på fredag. Har pluggat ganska så mycket för att vara mig så hoppas det gått bra hittills.
 
Annars har jag fullt upp med skolan ändå samt att december dyker upp och en massa planering och tid ska läggas ner på de. Kan ju ta och berätta att jag tänkte ha en julkalender med 24 hela luckor i år men är lite rädd för att dem inte är så roliga som jag önskat. Men vi får se vad ni tycker. Ska försöka komma på lite roligare saker än vad jag har nu. Kalendern är jag i alla fall toknöjd med så de är bra. Ska även försöka göra en ny design till bloggen men vi får se då jag har så mycket att göra. 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: