En dag

Det var en dag i mitt liv som jag bestämde mig för att gå ut på en promenad. Dagen innan hade jag sätt två vita stora fåglar som jag antog var svanar, dem var så fina så jag ville knäppa några bilder på dem. Jag promenerade dit som sagt men väl där fan jag inga svanar. 
 
Fin historia?? Haha. Det var lite av en besvikelse när jag kom fram att inte hitta några fåglar att fota. Hade ju släpat med mig 150-600mm objektivet. Den väger ju en del. Men mysigt var det att bara sitta och titta på naturen helt för sig själv haha. Satt på samma ställe i kanske tre timmar.
 
Istället för svanar eller vad det nu än var jag hade sätt tidigare där så fick jag några bilder på löv/träd/en traktor.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: