England 2012

Nikon D60 | Af-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6g
 
Lite bilder från England 2012. Letade upp lite bilder jag kunde redigera då jag hade ganska tråkigt och just blivit klar med en uppsats. Dessa åvan är Josefine som har tagt.
 
Vet inte vad jag tänkte på när jag var där och fota med mammas kamera(Nikon Coolplix S8000). Tänkte redigera några av dem bilderna men dem var ju hemska. För det första så är bilderna typ 600px breda och 400 höga samt dålig kvalité. Sedan så är hela motivet jag försökte ta kort på inte med. Känner att om jag skulle åka dit nu skulle jag vara så nöjd med de bilder jag kommer hem med. Känns ändå kul att se hur jag utvecklats men även vad jag kan förbättra med bilderna jag tog till nästa gång.
Kommentarer
Celine

Så härliga bilder!

Svar: Tack :D!
Jennifer Niirola

2014-05-18 | 12:50:46
URL: http://celinelf.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: