Divergent

Har i princip läst mig genom denna dag. Divergent är boken jag läser och snacka om att jag är fast. Läser den på Engelska och är förvånad över att jag faktist kommit fram så fort som jag gjort. Känner nu efter att ha läst lite i boken att jag värkligen måste se filmen! Älskar trailern så hoppas filmen är bra.
 
Nu på kvällen/ natten har jag spenderat tiden med att redigera en ny header. Vet att jag sa att den nya designen skulle komma upp förra helgen men hade varken headern klar och var samt är osäker på vilken bakgrund jag ska ha. Gosh det är de två jobbigaste saker enligt mig när man har gjort en design, att hitta den rätta bakgrunden som varken irriterar ögonen (så att man fokuserar mer på inläggen och bilderna) eller har för mycket färger som inte passar in. Headern är alltid något jag har problem med. Frågar alltid Josefine "Hur ska jag göra? Vilken bild tycker du jag ska ha? Är denna bra/ fin?" haha stackarn så måste stå ut. 
 
Ska inte lova att det kommer ut någon design idag eller imorgon men antagligen denna vecka. På mobilen kommer det dock se helt annorlunda ut, eller det gör det redan. 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: