Helado en Chile

 
Dessa bilder är tagna en dag då vi åt lite glass på Bravissimo som är ungefär som Sveriges Smultronställe
 
Bild 1: Var faktiskt under tiden då vi väntade på glassen. Tyckte att de va så fint så de ville jag ha med på bild.
 
Bild 2:  Där ser ni pappas glass har jag för mig. Den ser himla god ut men way too much chocolate for me.
 
Bild 3: En bild på mig! Ser ni mina ögon. Dem ser mer gröna ut i Chile vilket jag tyckte va ganska kul haha. Tror nog att det var Josefine eller pappa som knäppte denna bild på mig.
 
Bild 4: Där hade vi precis ätit klart glassarna och skulle gå till bilen. Av någon anledning tittar jag upp och såg två män hängandes och tänkte att det kunde bli en cool bild så knäppte några bilder på dem. 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: