Idag skulle jag nog aldrig...

Hej. Gissa vad jag fick i posten idag, jo mitt tangentbord. Tycker det är lite konstigt att skriva men även tyst och de tycker jag om. Ska ta bilder idag och hoppas på att dem kommer upp imorgon.
 
Idag har jag inte gjort mycket, har för det mästa setat och organiserat i mitt arkiv på bloggen då vissa inlägg inte hade någon kategori.
 
Herre gud vad töntiga och tråkiga inlägg jag gjorde. Det är ungefär såhär "hejsan idag har jag pluggat till et prov imorgon, vad har ni gjort?" och värst av allt INGEN BILD!! :O. Idag skulle jag nog aldrig lägga upp ett inlägg utan en bild eller en video för enligt mig blir den så tråkig. Vi alla vet ju att en bild säger mer än tusen ord, haha. 
 
Nu ska jag nog gå ner och se ifall det finns något gott att äta eller dricka, magen kallar!
En gammal bild på mig och Josefine (min syrra) från Chile.
Kommentarer
Esmeralda

Vad sööttaaa!!

Svar: Tack haha :)
Jennifer Niirola

2014-01-22 | 21:59:13
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se/
LIENE

Nää så fin bild!

2014-01-23 | 22:16:31
URL: http://lifefromwithin.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: