Visste ni att...

...Jag tyckte det var super pinsamt och var rädd för reaktionerna jag skulle få för de "första" själporträtten jag la upp. Vet inte varför men trodde att folk skulle tycka att dem va super fula eller något liknande.
 
 
 
...Jag har nästan blivit fotogalen! Sitter jag i blien och vi åker förbi ett fint ställe känner jag att jag måste åka dit och fota, kan säga att jag kände att halva vägen till Eskilstuna är ett bra fotoställe i mina ögon haha.
 
...Jag älskar månen och blir alltid lite ledsen när jag inte har möjligheten att ta kort på den.
 
 
...Diskmedlet "YES" tycker jag doftar så gott att jag många gånger vill stoppa det i munnen men hejdar mig själv då jag vet att det kommer att smaka äckligt.
 
...Jag umgås jätte sällan med kompisar efter skolan.
 
...Jag har lyssnat på samma 10 låtar i över 3 månader nu, kanske dags att lyssna på något annat. Tröttnade den första månaden på låtarna.
Google bild
 
...Ordet hatar är ett ord jag inte gillar, vet inte varför.
 
...När jag är ensam kan det förekomma att jag pratar högt med mig själv. 
 
Visste ni detta om mig? Om inte så vet ni de nu ;D
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: