Fredagslista

 Om min resa till Chile ( En resa du har vart på )
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja att överhuvutaget vara i Chile gjorde mig super glad men utöver de så va det att träffa släkten. Mat, släkt, ta bilder med min kamera och att vara i Chile och höra spanska vart man än gick. 
 
Bästa köpet?
Måste va min topp jag köpte, passade perfekt till varma dagar.
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Att åka buss fram och tillbaks, dock  va det inte jag som betalade bussresorna så om man bortser från de så köpte jag kläder. 3 plagg haha inte alls mycket men de va nog de jag spenderade mäst pengar på.
 
Vad önskar du att du hade gjort mer?
Att våga prata mer spanska då jag drog tillbaks och kände att jag inte kunde eller tyckte att det var pinsamt om jag skulle ha sagt fel, dock så sa jag fel när jag öppnade munnen ändå men dem rättade till de på ett snällt sätt haha^^
 
Favoritprogram på TV?
När jag var där såg jag inte alls på tv faktist
 
Något du önskade dig och fick?
Önskade mig en trevlig jul och att få träffa släkten vilket jag fick så de va toppen. När det kommer till matriella saker så fanns det inget jag riktigt ville ha då det inte va för shoppingens skull vi åkte dit. Dock så fick jag med mig några nagellack som aldrig är fel ;) 
 
Finns det något du saknar ?
Finns supermycket jag saknar och önskar att jag kunde ha varit där lite längre. Men släkten, spanskan och naturen samt värmen.
 
Är det någonting du ångrar?
Jag ångrar nog att jag inte pratade så mycket spanska men annars så finns det inget jag ångrar
 
Om ni vill läsa Emelies lista kan ni klicka HÄÄR. Sedan så har vi alla små bilder ovan som jag ska lägga upp fast större och bättre senare som inte har kommit upp på bloggen ännu. Hoppas ni tyckte om listan, BYE!
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: