Toppen dag


Godkväll fina människor!
Just nu ligger jag i sängen och vill vara stänga ögonen och somna. Men kände för att dela med mig lite av denna underbara dag jag haft i text.

Hade ett matteprov idag vilket jag tyckte var skapligt lätt, lite fick jag ändå tänka! Sedan kom jag hem och åt med familjen där vi i princip bara skrattade åt allt och inget. Runt kl 19 så far jag iväg med pappa för att träna lite och väl där kändes det som att jag inte gjorde så jätte mycket men känner redan nu att träningsvärken kryper sig på. 

Har även spenderat mycket av tiden idag på pintrest som är en hemsida/ app. Har länge vetat att den finns men har aldrig riktigt lagt tid på att se vad för roligt man faktiskt kan hitta där. Har i alla fall fått många tips om julklappar man själv kan göra till andra lite sådär i sista sekunden.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: