Vad tycker ni

En ootd från någon gång i sommar.

Hejsan. Har en liten fråga till er som läser denna blogg lite då och då. Tycker ni om min blogg? Eller är det någonting ni vill se mer av som jag kanske slutat visa/ skriva om? Något ni vill se mindre av? Tycker ni om när jag visar bilder från resor jag åkt på och har ni något emot att jag fotfarande visar bilder fån Chile tillexempel? Vill ni kanske se fler självporträtt eller kanske porträtt på någon annan? Skulle bli riktigt glad om ni skriver vad ni tycker. Både bra som dåliga åsikter uppskatas. Själv vet jag inte vad jag tycker om min blogg. Känns som att jag är väldigt mycket frånvarande nu på senaste tiden så det är därför jag frågar.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: