På stranden med en häst

Känns som att mitt huvud är påväg att torka ut. Glömmer att dricka vatten haha. Well well idag så steg solen fram finaly och kände att det brände lite, skönt var det i alla fall. Hoppas att det blir soligt imorgon med så man kan bli lite brun. 
 
Något annat som hände idag är att jag red häst på stranden. Som vanligt vill hästen inte göra som jag vill men kul va det. 
Omg min mage! Alldeles nyss skakade hela huset men bara lite inte alls mycket men tillräckligt för att man ska känna. Åå blev så rädd haha fick en liten klump i magen. Men de blev ingen jordbävning som jag trodde det skulle bli haha, tur de! :) 
 "Un temblor" kallas dem för om ni ville veta hihi
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: