Bilder från...

Har inte bloggat för att har jobbat på lite bilder som jag har tagit. 
Eftersom att jag är så lat och inte har stängt av datorn utan bara lagt ner locket så har den blivit lite seg.
Det är inte bara av lathet utan har en massa skoldokument uppe som jag inte vill stänga ner haha.
 
Här är lite bilder från de olika flygplatserna jag nu varit på under resan hit till Chile.
Mitt i all väntan så kommer en fågel fram (???) och går omkring bland folket som väntar.
Väntade i hela 12 timmar på att få flyga till Chile. Inte sov jag heller utan kände att jag skulle bli så trött så möjligt för att sova så mycket jag kunde på planet, det slutade med att jag vaknade när vi var halvägs (på planet då) och kunde inte somna om hur trött jag än va.
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: