Bilder från Usa Inte alla men några

Nyss så åt jag lunch och nu sitter jag här och har ont i magen men det ska jag inte tänka på för då brukar det försvina :) Men jag håller fortfarande på med armband till Anna-Lovisa som jag ska sända till henne... Om ni undrar vem hon är så är det en tjej som åkte till usa som jag... Och nu så är vi båda i sverige i åliga städer och länktar tills vi får se varandra igen:)We was having a great time... Saknar henne så mycket och alla andra med men hon och jag och min syrra var de bästa på resan ;) Ne men saknar USA resan och alla som åkte med där... Önskar att man kan göra det igen... Men jag vill se en film som är bra är det någon som har några tips till mig :) ?på bilden så äre det Anna-Lovisa som sitter och tar kort på mig och syrran ;)Det är på flygplatsen i USA ;)Haha här så var vi flumiga och hon hade ätit en grön glass... Så jag tog ett kort ;)Och här har vi Angelica :)Det är taget på en photoclass;)
Här sitter vi på en bussresa och hon helt plötsligt vill att man ska ta kort på henne...Haha så fin bild ;)Niagarafallen som jag tog kort på :)Vad tycker ni om bilderna ? :D
Det var så underbart att titta på när vattnet faller ner :)Denna bild är något av mina favorit bilder som jag har tagit =)Den här är också riktigt fin :)Här är lite andra foton som jag har tagit:)