Nio timmar kändes som tre!

-20 november 2019


Nu sitter vi här på flygplatsen. Kristofer har fått sin kalla öl så han är belåten. Själv sitter jag med en cider i handen, kameran i knät och lyckats knäppa 10 bilder redan. Är jag nervös? Har jag ångest? Nej, faktist inte. Försöker att inte tänka på det för mycket samtidigt som jag vill änka på det för att på något sätt vända på tankegången.

 

 


23:09 (svensk tid) landade vi i Thailand och helt plötsligt är det inte den 20:e utan den 21:a november. Hänger aldrig med på sådant här och defenitivt inte denna gången heller, haha. Snäppet under att hänga med datumen är ju tidskillnaden som får datumen att hoppa. Vi landade ju svensk tid vid 23:09 men här i Thailand är klockan fem på morgonen. Thailand håller ju på att vakna till liv just nu medan Sverige lägger huvudet på kudden.

 

 
 
Jetlag, vad är de. Tror jag kommer känna mig redigt bakis istället, har aldrig varit bakis men kan föreställa mig hur det känns haha. Men vi är ju här nu, vi är här i Thailand nu. Wiihoo!! Flygresan gick bra. Trodde man skulle vara mer uttråkad och obekväm men icke. Flyget kom en timme tidigare fram så satt på stolen i 9 timmar men kändes mer som typ 3 timmar. Vid längre flyg har dem skärmar på stolarna man kan sitta och pilla på. Filmer, serier, spel, radio mm. kan man roa sig med. Jag har totalt tappat lusten och suget för att se på serier och filmer. La till fyra filmer av intresse på den lista men såg dem aldrig, satt istället och spelade 2048, pillade med datorn och zappa runt bland andra spel. Slumrade till någon gång där emellan också. Tiden flög iväg och vips så var man framme. 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: