Jennifer tipsar

Halloj. Idag tänkte jag tipsa, tipsa och tipsa. Ja, ni läste rätt. Hela tre tips ska ni få av lilla mig. Tänkte dela med mig om tre poddar jag lyssnar på under arbetsdagarna. Om dagarna står jag och packar och försluter kartonger vilket inte kräver 110% fokus. Lite av fokusen kan man lägga på att lyssna på musik eller som jag ofta gör, på poddar. Hade jag lyssnat på musik varje dag skulle jag tröttna rätt snabbt på alla låtar jag tycker om så härligt då att det finns poddar! Lets start with the tipsing👇
 
P3 Dokumentär
Precis som det låter är det dokumentärer man får lyssna på. När jag för första gången lyssnade på dessa avsnitt var jag fast. Har nog lyssnat mig egenom dem flesta. Man kan lyssna på allt från ligor till mord till rån. Så spännande och ännu mer när folk kring händelserna är med och berättar deras sida av berättelsen. 
 
 
Fallen
Jag aldrig glömmer
Om jag minns rätt är denna podd ganska ny och även denna fastnade jag för direkt. Väldigt intressanta fall pratas om. Istället för att få höra närsåtende/ personer som varit inblandade i fallen som p3 Dokumentär får man höra från utredarnas perspektiv. Älskar att lyssna på fall om mord, super hemskt, men tycker det är otroligt intressant. Att få veta hur det har gått till och varför mördaren fått för sig att utföra mordet, vad var motivet?
 
 
Alice & Bianca
Har du sagt A får du säga B 
 Här pratas det om livet. Allt mellan himmel och jord. Dem sammanfattar deras veckor, hissar och dissar händelser, om framtida planer och en del om sex. Kul att lyssna på när man känner att "Nu har det blivit för mycket mordpoddar".
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: