Snart så löser det sig äntligen

Känner mig så kluven denna vecka. Känns som jag är tom inombords men samtidigt glad, känns som att jag vill spy men mår inte illa. Vill skrika men vill vara tyst, vill springa men vill stå still. Asså fattar ni hur kluven jag känner mig och vet inte varför. Jag mår inte dåligt eller så men har bara den konstiga känslan.
 
I alla fall så har jag bestämt mig att långsamt börja ta tag i alla uppgifter jag ligger efter med(kan vara något som bidrar till att jag känner mig så kluven) då jag inte vill bli stressad vid skolans slut för att jag inte gjort allt man behöver. Började idag med några uppgifter och gjorde klart två stycken. Yey för mig haha.
 
Har även planerat hur jag ska lösa mitt problem med att datorn inte reagerar när jag sätter in minneskortet. Ska köpa en minneskortsläsare i form av ett usb. Har även bestämmt mig för att investera ett photoshop elements 13 (blir nog till macbooken då min pc dator strular något rejält och har gjort i flera månader). Så snart kommer jag förhoppningsvis uppdatera lite mer på bloggen med fler bilder. YEY! Dock kanske detta händer innom en-tre månader. Men inom en snar framtid i alla fall.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: