rapsfält

Nikon D7100 | Nikkor AF 50/1,8 D
 
Hallllojsan! Ligger i sängen just nu och förbereder mig för att sova. Både idag och igår har jag varit så trött mot runt 12 på dagen. Så ska försöka lägga mig tidigare idag och se om det blir bättre. 
 
Jag har faktist inte skrivit hur det har varit att jobba. Har jobbat nu i två veckor och har ytterligare två veckor kvar. Skrev tidigare att jag var rätt nervös och visste inte riktigt vad jag skulle förväntas göra men jag är så nöjd och glad att jag har fått möjligheten att jobba på Sfi. Jag är inget svenskt geni som man kanske märker här på bloggen då stavningen är lite som den vill vara. Dem som är där för att lära sig är jätte trevliga och glada vilket gör det hela bara så mycket roligare. Ehh nu kanske många av er som läser detta tänkte "men va jobbar du ens med, fattar ingenting". Jo jag jobbar på Sfi där jag är med en lärare och hjälper till i hens klass med eleverna. Hehe förstår ni? I alla fall tycker jag att det är både kul att jobba där men att jag samtidigt lär mig själv så mycket mer av hur vissa fungerar, hur jag fungerar, lär mig lite extra svenska jag med och sedan lär jag mig även hur en sådan här arbetsmiljö fungerar. Det känns som många i min ålder har haft ett eller flera jobb men för mig är detta mitt första, haha. 
 
Ne nu måste jag nog sova för att få den extra energin jag är ute efter :P 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: