Halva dagen

Dagen började med att mamma gav mig frukost i sängen ( lyxigt haha). Låg i sängen i kanske 4 timmar och försökte sova lite men de gick inte så bra. Tog mig ur sängen och klädde på mig, fick bli något slappigt men skönt. Gick och hämtade posten ( har beställt 3 nagellack som lyser i mörkret) men det fanns inget till mig, snyft. Satte mig vid datorn och bombade min tumblr med reblogs, bästa medicinen om man är sjuk. Sedan kom mamma hem och då åt vi lite lasagne med våra fina gäster. Efter de så gjorde jag en spanska läxa som gick riktigt snabt att göra. Åt även lite choklad men det sorliga med de va att jag börjar inse att choklad inte är det godaste i världen längre :(. Tog bara två rader, restren åt mamma upp haha.Efter de så la jag mig i sängen med kameran i handen och fotade på, vad vet jag. 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: