Svar på frågestunden

  1. Vad gillar du mest: Godis eller tacos?
  2. Är du hel svensk?
  3. Har du några "Plast" syskon?
  4. Gillar du att rita?
  5. Hur ser du dig själv om 6 år?
  6. Varför bloggar du inte sådär jätte ofta som du gjorde i sommras?
  7. vad kan man blogga om?
  8. vad kan man ha för olika tävlingar och vad kan man vinna?

Svaren ;)
  1. Tacos faktist, tycker det är riktigt gott och nyttigare.
  2. Nej jag är halv Chilensk och halv Finsk.
  3. Nej jag har bara två "ÄKTA"(haha) syskon.
  4. Tycker det är riktift kul faktiskt. Kan ladda upp en video när jag ritar en bild eller så senare eller imorgon.
  5. Pluggar, tror jag.
  6. Skolan börjat och jag slutar sent varje dag så. aa, menb försöker blogga så mycket jag kan. Ibland orkar jag inte.
  7. Vat inte riktigt. Kanske om din dag eller typ om DAGENS OUTFIT.
  8. Man kan ha dagens blogg = vinna en länkning
Eller vackans blogg = vinna en veckas länkning
Kommer inte på mera nu men aa...
Hoppas att ni ett bra svar på frågorna nu ;)