"Ny" dator till lagning

Godmorgon. Sitter här hemma hos föräldrarna och lyssnar på hur det skramlar utifrån. Sambon och pappa håller på att fixar, trixar och donar inför systerns student nästa vecka. Man blir ju lite extra kär vid synen av sambons engagemang och hur dem får ihop det tillsammans😍
 
Den senaste veckan har jag kommit under fund med att min dator inte funkar som den ska. Har inte sagt det här men jag har införskaffat mig en ny dator några månader tillbaks. En Hp som man kan vrida bak och taddddaaa, där har man sig en surfplatta. Man får även med en penna för att kunna måla och rita på skärmen. Detta hela innebär att det alltid är touch på datorn. Just den funktionen har slutat att funka vilket leder till att pennan inte vill funka på datorn heller. Irriterande då jag just i detta syfte köpt datorn. Så på lagning ska den skickas och hoppas innerligen att det fixar sig för otroligt kul är det att sitta och redigera med en penna, haha. 
Tur för mig att jag har två datorer. Har kvar datorn som jag köpte ut i samband med att man slutade skolan. Inget större fan av den längre då jag upplever datorn seg. Helt enkelt klassad som en pensionerad dator, men funkar gör den allt och duga får den göra tills Hp:n är lagad. Ska försöka mig på att redigera och faktist få upp bilder här på bloggen fastän datorn är på lagning. Har ju redigerings program på andra datorn så det ska inte vara några problem så. The only thing som gör mig omotiverad är ju att den är seg men bestämd är jag. det ska inte hindra mig... Hoppas jag, haha. 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: