Träning, träning och träning

Nikon D5100 | Nikkor AF-S DX 35/1,8 G
 
Hejsan. Vilket slut på denna vecka det har varit. Började i onsdags då jag tränade lite ben och rumpa, igår skakade mina ben efter träningen och idag hade vi cross fit i skolan så har lite träningsverk i kroppen. Men tycker att det är inget annat än kul!
 
Imorgon ska jag försöka redigera lite bilder smat gå ut och ta lite nya bilder. Ska även försöka plugga lite på lyrik och prosa. 
 
Har ni märkt någon skillnad på bloggdesignen. Om inte ska jag hjälpa er se de, haha. Jag har nämligen lagt till gilla knappen så att alla som vill kan gilla inläggen. Har även ÄNTLIGEN kommit på, eller snarare klurat ut hur man får till mellanrum mellan inläggen! Har försökt i många år att få till de och inte förs nu har jag lyckats. När jag bestämt mig för vilken header jag ska ha så ska jag låta desingen stå still ett tag då det kan bli rätt jobbigt med ändring i designen hela tiden. 
Kommentarer
Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med lite uppdateringar i designen :)

2015-04-18 | 11:56:15
URL: http://spontan.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: