Orange keyboard cover

Härligt, det finns en fluga i mitt rum som kommer störa nu när jag vill sova lite. Passar på att blogga lite istället.
 
Hände inte så mycket idag. Fast något som var jätte gulligt och kul va att jag fick ett keyboard cover av Emelie. Blev jätte glad. Det ser så coolt ut med ett orange tangentbord, eller att ha färgat tangentbord överhuvudtaget. Well nu har jag både ett orange och ett blått tangentbord. Coolt! Haha.
TACK EMELIE :D! <3
 
 Btw så har nu livet som serietittare tagit över mitt liv. Är nu på säsong 4 på the vampire diaries. Tycker självklart att det är bra att jag närmar mig slutet så jag kan göra något annat men det är ändå en del kvar haha. Får se hur snabt det går att se klart säsong 4. Kanske jag hinner med de imorgon men de skulle vara pretty galet. Well well vi får se
Kommentarer
lava

hahahahah "livet som serietittare" orkar ej

2014-03-25 | 00:03:29

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: