Super bra helg!

Vet inte ifall jag lagt upp denna tidigare men men

Vilken bra helg jag har haft. Känner inte att jag har haft en så här bra helg på hela detta året. 
 
Denna dag spenderades uppe i Stockholm för att gå på museum. Hade med mig kameran och knäppte en massa bilder som jag är himla nöjd med. Sedan skulle vi lämna av systerns kille men stannade där ett tag för att hälsa på hans familj. Det var super kul och trevligt att träffa dem:) 
 
Tog även lite cute couple bilder mot en solnedgång. Jag blev mer än nöjd. Ska redigera dem lite för att få den känslan jag vill ha. Orkar inte sitta uppe nu och redigera då det är alldeles för många bilder jag tagit så dem kanske, bara kanske kommer imorgon. 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: