Rört på mig en del idag

Min dag började med att åka och bada runt tolv. Åkte hem runt två för att äta lite, efter en timme eller så blev det en timme tennis. Sedan på kvällskvisten så badade jag ännu en gång. Gudash vad jag har rört på mig idag. 
 
Om ni ville veta så strular min dator lite då och då. Typ till och från. Skärmen fryser till samt låter konstigt hela tiden. Får hoppas på att de löser sig för har inget Photoshop på Mac datorn haha.
 
I skrivande stund sitter jag och tittar på Smallville. Är på säsong 7 episod 17. Tycker episod 15 va så sad då ingen trodde på Lionel Luthor när han ville hjälpa/ skydda folk. Aja ska fortsätta titta det börjar bli spännande nu :D
Kommentarer
The Revolt

Jag kollar inte på smallville så vet inte vad som händer då haha xD

Härlig bild iaf!:DD

2014-07-27 | 02:27:11
URL: http://TheRevolt.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: