Nytt år, ny tv, slitet hår

Godmorgon! Otroligt trött är jag just nu men ser ändå fram emot vad denna dag har att erbjuda. Nytt år har det också lyckats bli, helt otroligt så snabbt tiden gått. I och med nytt år så ska jag fundera ut lite mål att uppnå 2019. Oavsätt om man klarar målen eller bara tittat på dem under året tycket jag ändå det är skönt att ha några nedskrivna, då har man något att sträva efter. Ett jag redan jobbar på är att bli mer positiv. Skadar ingen att jobba på och är bara bra för en själv😉 Första tanken om många ting är bara det negativa och de ska ändras.
 
 
Tre bilder från dagarna som gått. Stora bilden är på min fina sambo. Där står han och fixar för att den gamla tv ska monteras ner för att ersättas av en ny. Den gamla tv ska sedan mö retas upp igen i vårat sovrum. 
 
Grejerna i hissen är allt julpynt samt emballaget till nya tv. Farväl julpynt för denna gång kan man säga. Tycker vi fick till det så mysigt hemma med allt julpynt men är dock lite glad att ta ner julkulorna då dem släppt efter så mycket glitter på golvet haha.
 
Bilden på mig och min kärlek är en bild från den omtalade 24 december där man byter klappar. Hur mysig bild? Kanske lika mysig som självaste dagen blev. Vi fick hela tjocka släkten samlade i vår lägenhet. Okej, nej inte hela släkten men mina syskon samt föräldrar och Kristofer föräldrar. På förmiddagen kom även hans syster med barn och mat på lite julmys. Va lite nervös innan, tänk om man glömt något superviktigt liksom. Hela dagen blev en stor success och det bjöds på enormt mycket skratt! Enda som glömdes bort var att tillaga rebenspjällen som Kristofer hade sätt så mycket fram emot haha😂
 
 
Så bjuder jag på en liten bild på mig. Mitt hår har blivit otroligt långt likaså mina naglar. Till skillnad från naglarna måste jag nog kapa av någon centimeter på håret då det säkert va runt ett år sedan senaste klippning. Vet inte hur jag med denna taktik någonsin ska få längre hår än vad jag har. Klipper mig så sällan att det hinner bli långt men måste alltid kapa ner det till samma längd som varje gång jag klipper mig, haha. 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: