En fredag som denna

Godmorgon folket. Här sitter jag på gymet och trampar. Fattar ingenting av denna maskin som liknar en cykel hahah. Allting bara blinkar och plötsligt blev det tyngre att trampa. Tredje passet i veckan blir detta och det känns bra. Träningsvärk mest överallt har jag👍🏽
 
Annars då? Massor händer men glömmer skriva det här. Funderar på de en kort sekund men så blir jag distraherad och glömmer, typiskt mig haha. Gör inte som mycket om dagarna än att jobba. Kommer hem och spenderar tre timmar vaken innan det är läggdags. Mer spännande än så är det inte haha. 
 
Helgerna är mer händelserika och denna helg som passerat var Kristofer, jag och min familj ute i Eskilstuna för att härja. Lite fik på espresso, vidare till spel för att fördriva tiden tills middagsdags. Så mysig dag fylld med skratt och trevligt sällskap. Har dock lite problem med att äta ute då min mage knappt tål någonting dessa dagar. Söndagen bestod därför av uppsvullen mage, magmassage och smärta. Ja kanske låter dramatiskt med smärta men får verkligen ont. Skratta eller gråta situation blir det verkligen 😂 
 
Fredag idag är det också. Så härligt, verkligen. Halvluddiga planer inför helgen men spännande saker ska väl ske ändå. Vi har pratat om att baka. Jag tänkte något simpelt som att smälta choklad och ösa över flingor men då drogs det på rejält och någon tyckte bullar va bättre. I mitt huvud känns bullbak som 1000 steg och otroligt komplicerat men visst, får väl försöka haha. Kanske blir det en vistelse till något badhus eller kanske lite bus med Majas vän. Vi får se vad helgen har att erbjuda✌🏼
 
Coolsyrran och jag✌🏼
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: