Hur är man sjuk?

Nikon D750 | Nikkor 28 mm 1,8
Godagens. Ligger häär på soffan med halsont från hell och en massa annat som bara får mig att känna mig riktigt hängig. Rastlös delux är jag också. Undrar helt ärligt hur man är sjuk, eller snarare vad gör man? Haha. Är ju aldrig hemma när jag blir sjuk eller jag typ har lite ont i halsen eller har lite hosta. Tar mig fotfarande till jobbet. Varför jag idag är hemma är för att jag typ har allt. Har ont i halsen, öronen, nacken, ryggen, ont i hela kroppen och spänningshuvudverk. Samt att kroppen vill hosta med måste hålla emot för att det gör så fruktansvärt ont i halsen då. Fryser, oj oj vad jag fryser fastän jag kan vara hur varm som helst men fryser gör jag. Som tur är blir jag inte sjuk ofta.✌ 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: