En händelserik helg

Godagens! Måndag och ännu en helg från 2018 har passerat. Denna känns som den bara flög iväg men trevligt har jag haft det, mysigt även.
 
Låt oss börja på fredagen där jag slutade jobbet vid sex och körde skutan hemåt för att byta om. In i bilen igen, tillsammans med sambon för att köpa lite mat för att sedan åka och hälsa på F&A samt deras nyfödda lilla knodd. Känns som jag aldrig hållt i en bebis och om jag gjort så tror jag det var hela 16 år sedan då syrran Natalie föddes. Hur som, nervöst var det att få hålla i en nyfödd. Sen kände jag mig så rädd att typ tappa barnet. Det gick bra kan jag lova, inte tappade jag henne och skönt de då mitt samvete inte hade förlåtit mig... När man först fick den lilla bebisen i sin famn så vågade jag knappt röra mig men efter en stund släppte det lite och man vågade röra sig lite. Rörde barnet på kinden, handen och titta på dem små små fötterna och asså åhh, så söt, så len och så liten 😍 Det var verkligen en mysig fredag och superroligt att sitta där och skratta tillsammans med min sambo samt F&A.
 
Lördagen kom och mer bäbismys blev det på morgonen. Denna gång fick sambons dotter också hälsa på lillen. Så söt och försiktig när hon fick upp bebisen i sin famn. Smekte fingret på lillens kind, kände på fingrarna och bara va så försiktig. Synen på de fick hjärtat att smälta och klart lördagens sötfaktor 2.o. Efter någon timme där kilade jag och sambon iväg på äventyr i lite olika affärer. Hittade inget speciellt sådär förutom någon liten present till bebisen. Väl hemma igen kommer jag faktiskt inte ihåg vad som gjordes. Antagligen lite mat och sedan bara gosa ner sig i soffan tillsammans.
 
Söndagen bjöds på lite häng hemma hos mina föräldrar. Lika spännande varje gång att åka ner dit då det renoveras höger o vänster. Kul att därför få se framstegen från förra gången man varit där. I vanlig tur och ordning lyckas jag och sambon inte klaffa till det så att Josefine är hemma. Denna gång var hon på jobbet så henne såg man tråkigt nog inte. Men är ändå glad att mamma, pappa och Natalie var hemma. Får inte glömma furrbollen Akira🐶. Grillad mat, skratt och glass= mys!
 
De va min helg sörrni. En väldigt social helg (kan man utrycka sig så haha?). Häng med bebis och hennes föräldrar, häng med Lilla Maja (sambons dotter), häng med mina föräldrar och bäst av allt var min kärlek alltid nära. Inte för att vi brukar vara långt ifrån varandra men uppskattar verkligen varje dag med honom och varje stund vi får uppleva saker tillsammans som denna helg. Tanken var att vi skulle träna fredag och söndag med det blev inte av så denna vecka får man träna hårt💪
 
 
Inga roliga bilder från denna helg så bjuder på denna.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: