Åtta år!

Nikon D750 | Nikkor 28 mm 1,8
Godmorgon folket! Ligger här i sängen med datorn framför mig och lider. Vaknade upp med saharaöknen i munnen och värre kändes det när jag svalde. Fast nu, en halstablett senare börjar det kännas bättre faktist🙌
 
Hur som, I stumble upon the fact att jag tydligen har bloggat i hela åtta år. Helt sjukt ju! Många bilder, många uppnehåll, många texter och många år. En liten del till min stora kärlek för bilder är tack vare bloggen. När jag väl började ta mycket bilder ville jag få utlopp för min kreativitet och visa det för alla jag kände. Visa det genom min blogg. Så många lediga stunder gick åt att tänka ut vad jag skulle fota härnäst och sedan ladda upp de på bloggen. Väldigt kul och här sitter jag idag och känner att dessa åtta åren verkligen fått mig att utvecklas i både det kreativa men även hur jag tar bilder. Lite ringrostig är jag just nu då kameran inte används lika flitigt som jag vill men det blir nog bra ändå, haha. Åtta år, rätt sjukt att man bara inte släppt bloggen. Härligt att jag ändå kikar in hit och skirver av mig, lägger upp bilder så jag har någonstans att blicka tillbaks till.
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: