Vad är felet?

Nikon D750 | Nikkor 28 mm 1,8
 Godmorgon folket!
 
Den tidiga trippen till vårdcentralen här om dagen resulterade i receptbelagda tabletter mot migrän. Skoj! Skönt att veta vad det är men tabletterna jag fått hjälper ingenstans. Känns bara som att huvudverken blir värre för varje vecka som går. Klarade mig igenom en timme på jobbet igår sen slog huvudverken till riktigt hårt. Slutade upp att jag satt på toaletten en stund och grät av smärtan. Hem blev det för min del, bara ligga i sängen och inte göra någon nytta alls men lite skönt för huvudet var det. Får hoppas att huvudet sammarbetar och låter mig jobba hela dagen idag. HAha nu när jag skriver detta är hon 05:06. På två timmar kan det hända mycket men jag hoppas.
 
Annars då? Har varit riktigt seg hela denna vecka. Gått och lagt sig riktigt tidigt. 8-10 timmars sömn varje dag. Men trött är jag ändå, helt sjukt. Trött är jag inte när jag kommer hem från jobbet. Nej, det kan gå två- tre timmar in på dagen och känner mig helt slut. Som att jag bara fått två timmars sömn. Varje dag är tanken att jag ska dra fram datorn för att redigera lite men har inte orkat. Slutar alltid upp med att man kommer hem, äter och sen natta kudden. Hoppas detta vänder snart!
 
 
Kommentarer
Angelica Wåhlin

Men fyy, att tabletterna inte hjälper :(

2018-03-02 | 15:45:10
URL: http://angelicawahlin.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: