Jag ser bra och har kvar huvudverken

Nikon D750 | Nikkor 28 mm 1,8 
 
Godmorgon! Trött? Ja tack, kan man minst sagt säga. Igår låg jag, vred och vände på mig för att försök hitta den där sköna somna in positionen. Lyckades jag? Nopp! Inget var skönt, inget funka. Tillslut hade det gått en stund utan någon större framgång sååå tog fram mobilen. Där slog jag på p3 dokumentär samtidigt som jag försökte få upp två kodlås jag glömt kombinationen på. Tillslut, mina vänner, tillslut somnade jag. Det tog klart sin lilla tid haha.
Tror ni jag lyckades lösa kodlåsen innan jag somna? Nej på den med. Somnade med ett lås i handen, haha
 
Imorgon blir det några timmars jobb och en tidig tripp hem för att sedan ta mig till vårdcentralen. Kollade synen i lördags och en av räddslorna där var att de inte skulle ge något. Vilket typ hände. Fick reda på att jag kan, om jag vill, få glasögon men att jag egentligen ser riktigt bra. Men dem små synfelen jag hade är inget som påverkar mig dagligen och är inget som skulle göra så jag får huvudverk. Om några år, då kan de vara dags för glasögon men inte riktigt idag. Nu då? Asså vad är det som gör att jag har ont i huvudet varje dag? Jag vill veta för att kunna lösa det. Att inte veta får mig att bli tokig. Det påverkar mig på jobbet, efiktiviteten och energin jag vill lägga ner på jobbet är som bortblåst, det påverkar mig hemma och när jag umgås med andra människor. Hoppas att det ger något imorgon. Är redo att säga hejdå till huvudverken och gå min egna väg, jajamen ;)
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: