Helgen + dagens inte så speciella planer

 
 
Godmorgon! Sitter på bussen på väg till jobbet. Som alla andra dagar hade jag mycket hellre legat kvar i sängen för den är sååå skönt. Bara ligga där inlindad i täcket och gäsa. Men så ser inte livet ut så va tvungen att slita mig upp ur sängen. Kanske bra de så mån får vardagen att börja rulla, haha. 
 
Inga speciella planer idag. Jobb, hem, äta och förhoppningsvis lite träning. Om inte träning måste jag redigera lite bilder. Har börjat beta av en hel del bilder vilket jag är oerhört glad över. Har varit lite ångestframkallande att redigera med tanke på högen som är oklara. Sakta men säkert minskar det👍
 
 
 
Helgen... som vanligt rullar den iväg som på en timme. Poff så va den över, helt otroligt. Lördagen bestod av småbarns kalas. En tvåårig liten kusin till Maja fyllde år. Trevligt och kul var det men mensvärk från hell hade jag. Fick en del bilder från den dagen men inte alls lika många som jag velat och de beror på just mensvärk. Konstigt det där, tog två Alvedon på morgonen när jag kände smärtan smyga sig på men dem hjälpte bara i ca 30 minuter. Konstigt och irriterande. Söndagen kändes som att den skulle va lugnt men när man la sig somnade man som en bebis. Det bakades, det lektes, det pratades, det blev bebis mys och så pratades det lite till samt fikades. Någonstans där emellan fick jag snabbt fota Maja lite. Super mysiga bilder och sällan blir det något annat när man fotar henne 🤗
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: