Mina syskon❤

 Godkväll hörrni! Ligger här i sängen och ska snart natta kudden. I managed to stumble upon en instagram post i den processen. Tydligen är det internationella syskondagen. Så varför inte säga ett eller två fina ord om mina. Mer än så kan jag nog inte komma på, ne då. Skämt o sido... 
 
Älskar mina två små syskon med hela hjärtat. Den ena knäppare än den andra men bra är de. För de betyder att dem ärft något bra av mig, eller? Haha. Ne då älskar dem två och kanske säger man de allt för sällan, får bättra mig på de. 
 
Lite spontant såg jag att det var internationella syskondagen. Lite kul är de då jag i helgen var hemma och ville ta syskon porträtt på oss tre bara för att. Tyvärr smet en av syskonen så struntade i de för denna gång. Men jag ger mig inte, de ska bli av 😃 så länge har jag letat fram andra bilder på oss tre...
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: