Slut på sås och Arlanda

Bild från min Instagram
 
Godagens, det är trötter som skriver. Har nästan bara lust att gå och lägga mig nu och sova tills imorgon men no, ain't happening. Ska äta upp maten jag lyckades laga. Vet helt ärligt inte vad det är för gryta jag fick ihop men med en hel del sås får man nog ner det. Sorligt för mig fanns det knappt kvar en tesked av såsen. haha.
 
 
Annars då? Jag har flyttat hemifrån och jobbar numera på Arlanda. Hur gick de till? De typ... bara hände, haha. Ne då, visste redan i september att jag fått jobbet. Lite spännande har det varit och än är. Jobbet på Arlanda är dock bara i sex veckor så söker för fulla rullar nya jobb. Kul för mig har några företag nappat på mitt CV, så vi får se vad det blir av de. Snart ska jag även åka utomlands utan familjen. Hur spännande är inte de? 
 
Något mindre spännande är att jag inte orkat eller tagit mig tiden till att fota lite nya bilder. Kameran bara är i en låda bredvid sängen och har varit i lite mer än en månad. Ska dock försöka ta tag i mig själv när det kommer till att komma ut med kameran. Det är ju himla mysigt att se tillbaks i arkivet och se vad man gjort i bildform!
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: