En hel drös av bilder

Nikon D5100 | Tamron 150-600
Mina kläder, håret och hela jag bara ryker av doften friterat. På resturangen är vart jag har jobbat denna helg och mycket spännande grejer har hänt. Nu när jag tänkter efter så va de inte så mycket grejer, haha. Hur som så har jag jobbat och här sitter jag med några fria minuter som jag spenderar på att skriva detta inlägg, samt att redigera bilder från Finland som jag ännu inte hunnit med. 
 
Att redigera bilder tar en otrolig tid för mig nu för tiden. Kan vara för att jag knappt slår på datorn och för att den har blivit så seg. Ska inte klaga, älskar datorn. Lite svår är den dock att jobba med när den inte riktigt vill sammarbeta med en. Måste börja ta tag i att redigera bilder då jag har en hel drös att redigera. Med en hel drös så menar jag bilder från för två år sedan som jag inte ens har tittat igenom. Sen måste jag även ta tagi i bloggandet. Vill ju kunna läsa och se tillbaks på vad jag har hittat på för roliga grejer. 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: