Händelserik tisdag

 Instagram bild
 
I vanlig ordning så ekar det tomt här. Blev lite mer jobb än trott och har därför inte haft tid eller ork att varken ta upp kameran eller datorn. Den senaste veckan har jag dock fått lite extra tid för att kika egenom bilderna som är tagna när jag var i spanien. Ska inte lova att dem kommer dyka upp här snart, becausa i know that will not happen. Jag jobbar dock på att få upp dem bilderna.
 
Annars så hade jag en händelserik tisdag, förra veckan. Syrran hamna på akuten för att hon kört av vägen med motorcykeln. När jag är påväg dit runt tio på kvällen kör jag självfallet på en älg. Var redan irriterad som det var på diverse saker i livet och att köra på den där älgen gjorde kvällen bara bättre, haha. Hur som så blev det inga allvarliga skador på varken bilen eller dem i den. Har för mig att jag bara körde på bakbenet på älgen. 40 minuter senare kunde jag åka iväg till syrran som mådda bra borta på akuten. Med en lite öm haka kunde hon åka hem. En himla händelserik kväll men kul va den inte där och då. 
 
 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: