Jobb

Bild från Instagram när jag jobbade som elevassistent
 

Har inte jobbat nu på några veckor på grund av panikångesten samt panikattackerna. Lite till och från i några få timmar men inte hela dagar. Säsogen på detta jobb börjar dra sig mot sitt slut och det är minst sagt läge för att söka nytt jobb. Hur som satte jag mig igår och spånade lite där jag hittade en hel del tänkbart att jobba med. Det som är så otroligt tråkigt var känslan som dök upp från ingenstans. Blev helt skakis och ångesten kom sakta men säkert krypandes. Känslan var inte jätte tungt, men sådär precis lagom. Frustrerande då jag älskar och jobba och ser mig själv helst av allt inte rastlös till hösten. Får hoppas att detta går över snart eller att det blir mer hanterbart så man kan få ta sig ut i arbetslivet igen☺️

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: