Hello, it's me

 
Det var inte igår jag satt och skrev här på bloggen. Jobbet är vad som har okuperat mina dagar och det lediga timmarna har jag sovit. Säsongen är slut för iår där jag jobbade så denna vecka har jag varit hemma och bara sovit ut, tagit hand om Akira och bokar in en körlektion.
 
Har inte mycket att visa er i bildväg från sommaren då jag inte haft tiden att gå ut och fota, men lite bilder kommer. Jag vet två- tre tillfällen jag faktiskt haft med mig kameran och fångat stunden bildligt. Inte dem mest spännande bilderna kanske men det är helt klart bättre än ingenting. Tog även lite bilder igår då jag kletade på en del smink i ansiktet i försök att efterlikna en filmkaraktär. Vi får se hur redigeringen på dem bilderna blir, jag jobbar påt!
 
Taekwondon har även börjat. Mitt första pass var i tisdags där jag inte deltog i träningen så värst mycket men istället höll passet med syrran. Har inte tränat på över tre månader så när jag väl fick göra en magövning i 1:30 min så smärtade det efteråt i magen något otroligt. Roligt nog kände jag ingenting under själva utförandet av övningen. Hjärnan är i träningsmode så det är bara jag som måste få in träningen i min dagliga rutin igen. Härligt nog gick jag ut idag och sprang intervaller i föld av 50 minuters pw. Känslan efter en träning är ju alldeles undetbar och något jag helt klart har saknat! 
 
Ska sakta men säkert börja ta upp bloggandet igen. Inte för att jag har mycket att dela med mig av men för att jag tycker det är kul att se tillbaks på bilder jag fotat, saker jag gjort, samt läsa hur dagen sett ut. Såååå förvänta er inlägg. Långsamt men säkert, kom ihåg, långsamt men säkert ;) 
Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: